
Suosikkisanani :) Kysymys kuuluu tällä viikolla; miksi pitää jalostaa koirarotu tällaiseksi? Kuva on otettu tänä syksynä Ruotsissa koiranäyttelyssä päivänä jolloin oli todella kuuma auringonpaiste. Kävi tosissaan sääliksi yo. koiraa :/ Rajansa kaikella, siis.
Kommentit