Aluksi ensimmäinen nykyisellä digikameralla ottamani kuva. Näitä kenkiä en ole vähään aikaan käyttänyt..!

Rakastan kenkiä :)

Tästä armeijasta osa etsii uutta kotia *vink*

Kenkä kuin koru, ei välttämättä Suomen sääolosuhteisiin tehty, joten saa nähdä käytänkö koskaan... Siihen saakka se saa sulostuttaa olohuoneessani.
Kommentit